Traveling through Oman

Lazy thursday

Beetje lui geweest vandaag, uitgeslapen tot een uur of12:00.

Of dit ook yetlag is weet ik niet... echter spijt heb ik er niet van.
In de middag heerlijk bij het zwembad gezetenen en boekje gelezen over ...
comfortzones, positiviteit, groei en ontwikkeling.
ik raakte in gesprek met ingrid, zij vertelde over haar reis, iedereen is te spreken over australie...zo relaxed en mooi land, behulpzame en vriendelijke mensen...zeg af ook wat tips mee, heerlijk dat vrije!
6 pm, the pool closhed. Check foon, Message van vriend Gerard, hij was samen met een vriend (Kyle) aangekomen in Bangkok! How Nice it is?
Afgesproken om elkaar te zien. Best gek, dat je elkaar hier dan ziet!
Gerard heeft hier 3 maanden gezeten in een paar straten verder dan mijn hotel... Hij kent de ins en outs, erg handig! We besluiten om een hapje te gaan eten op khosan road. Food and beer! Kyle komt uit Canada en het grootste gedeelte wordt er Engels gepraat, Nice experience! Ook diverse uitdrukkingen die we gebruiken hier zijn niet te vertalen in het Engels... Ook daar hebben we fun over! Ook Ingrid sprak mij nog even aan of ik het naar mijn zin had, very kind of her! Na dinner we went to look for a tuk tuk, we wanna go to the bars of the gay life... Al die Thaise taxi chauffeurs willen ons maar naar die Ping Pong ballen shows hebben... Jammer voor ze, daar zijn we niet in geïnteresseerd! Uiteindelijk vinden we een Thai die ons voor 50 bath wil brengen... Scheurend met de tuk tuk door Bangkok heen naar de andere kant van de stad... Hoop verkeer
Het leeft en bruist in Bangkok, twent for seven, every day!
Biertje gedronken op het terras, diversiteit aan mannen! Na aantal uren de supermarkt ingedoken en daarna taxi to Go home.
Was fijn om Gerard weer te zien and also to meet Kyle.
Het slapen ging ruk, was pas uur of 5 zover dat mijn luiken sloten.
Laters guys

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!