Traveling through Oman

Aanleiding en voorbereidingen

Naar aanleiding van een goed bevallen tripje naar Los Angeles met een goede vriend van mij (Gerard) leek het ons fijn om samen in 2016 een langere trip te maken.

Begin van het jaar begon het allemaal te jeuken, we wilde er beide uit, o.a. dat de winter te lang duurt, het blijft maar koud en kwakkelig, we snakken beide naar vitamine D.

1 maand geleden zijn we gaan kijken van waar willen we heen en voor hoe lang...

Diverse opties kwamen aanbod, Gran Canaria, Portugal, Rio de Janero, Thailand, Mexico, Cuba... en Oman.

We zijn ons gaan verdiepen in de mogelijkheden.

Over Oman hoorde Gerard goede en mooie verhalen, is ook niet iets waar je meteen aan denkt.

Afgelopen donderdag hebben we de vlucht geboekt (IPB), het is nog even spannend of we a.s. woensdag mee kunnen echter het ziet er allemaal goed uit.

Ik ben inmiddels aan het kijken wat er allemaal te zien is en te beleven valt in Oman.

Ik neem jullie graag mee op reis!

Grtz,

Ed

Reacties

Reacties

Alineke

Ed wat leuk dat je ons mee op reis neemt naar t mooie Oman. Ik ga je verhalen weer met heel veel plezier lezen. Hele fijne reis x

Nelie

Ed fijn at we weer memogen genieten met je reis,, wij genieten weer met je mee,,,,,

Noesjka

Tof Ed!! Benieuwd naar je volgende avontuur!!????????

Noesjka

Uh....die vraagtekens waren op mijn scherm smileys! ;-)

Simon en Rien

Wij wensen jullie een mooie en enerverende reis toe en een goede terugkeer naar ons koude kikkerland!
Liefs.

Martijn

Gaaf!!!

Jane

Top Ed! Geniet van je nieuwe avontuur! Je hebt de smaak te pakken na Australian down under! Greetz vanuit zonnige Spanje xx

Ed

Dank jullie wel allemaal!

Ik neem jullie graag mee, veel
Lees plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!