Traveling through Oman

Amsterdam -> Bangkok

Dinsdag 16 december, de dag van vertrek! Moeders en Martijn hebben mij weg gebracht naar schiphol, koffie gedronkenen daarna afscheid genomen, met een traantje en vervolgens door de douane heen gegaan. Ja nu gaat het beginnen, ik mag het alleen gaan doen. Ik moet zeggen dat het me allemaal wel mee is gevallen, ik had verwacht dat het me zwaarder zou vallen...

Opnaar de gate, D47, het lintje was al gesloten... eronder doorgekropen,toch nog optijd...ik mocht nog mee... de plane zat vol, wat een mensen allemaal, ik zat achterin naast Mitchell.

Het contact was zo gemaakt.... bleek dat hij niet onbekend was bij Tata, heeft gewerkt voor de IT van OSF (Buisman) en TSP.

Tijdens de vlucht films gekeken en wat geslapen....allemaal goed verlopen.

Vanmorgen om 6:50uur geland op de internationale luchthaven van Thailand. Het is een mooie vormgegeven luchthavenen het is er schoon. De backpack lag al rond te draaien op de bagage belt...

Samen met Mitchell de taxi gedeeld en verder mooie gesprekken gevoerd over o.a. Linkedln en de z.g. negenplusorganisaties...

Eerste oplichting is al een feit... taxiritje daarvoor hadden we afgesproken ieder 200 bath,bij afrekenen was het ineens 300 bath...echter hebben we het maar zo gelaten... omgerekend gaat het om 2 euro 50... daarvoor hadden we engelsemuziek, airco, files...

Vanavond maar een biertje extra drinken!:-)

Nu in het hotel, prima verzorgd...klein beetje gaar...maar euh er zo op uit...wil toch wel effe wat zien en de boel verkennen!

Totlatresz...

Reacties

Reacties

Dennis

Top Ed, fijn dat je er bent! En nu maar genieten..
Grtz

Miranda

Eddie, het is begonnen je grote avontuur! Hoe spannend is dat. Geniet en verken alles, dit maak je niet zo vaak mee. Dikke kuzzz

ruedechine@hotmail.com

De grote aventure is begon ! veel plezier .????????????

Henk

Nu begint het avontuur echt! Geniet er met volle teugen van Ed!

Lia

Fijn dat alles
goed is verlopen. Ga zo door. XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!