Traveling through Oman

Traveling day to ozzie

19-12 reisdag to ozzie

De wekker heeft mij wakker gemaakt, vandaag traveling to Ozzie!
Ik voel me gespannen ivm reizen, kan ik het allemaal wel enzo!
Met sammy ge whats apped, maakte ook weer het eea relaxed!
Na het ontbijt backpack ingepakt, kwam mijn scheermes steeltje toen ook weer tegen! :-)
Tegen twaalven uitgechecked en vervolgens transit to the airport geregeld. Dit gaf mij rust. Daarna opzoek naar Boots gegaan op khosan road, had nog scheerschuim, zonnebrand factor 50 en Insectenspul nodig. Wat verder rond gewandeld en ook terecht gekomen in de straatjes achteraf, de thaien zijn al aan het koken op straat! Tevens is het warm. Een 2 tal hempjes weten te scoren, altijd handig en voor de prijs hoeft je het echt niet te laten. Ook nog maar even een 2e tandenborstel aangeschaft... Je weet maar nooit waar dat goed voor is!
Tijdens de wandel kwam ik ook nog een tempel tegen en ben daar naar binnen gegaan... Dit mocht niet ontbreken tijdens mijn 2 daagse in Bangkok! Vervolgens had ik nog wat trek en heb bij het hotel toast gegeten with jam.
Om 13:50 uurwerd ik opgehaald, in het busje raakte ik in gesprek met 2 Duitse dames. Het maken van contact gaat me steeds beter af! Weten wat je wilt en daar invulling aangeven. Life is good!!!
Het is druk onderweg, gaat wel even duren voordat we op de AirPort zijn! Vlieg pasom 17:50 uurdus heb nog wel even.
We komen ruim optijd aan op de AirPort. Achter een wand kleed ik mij om ivm de mogelijke frisheid in the airplane. Vervolgens inchecken en de rest wat daarbij hoort. Het verloopt voorspoedig allemaal.
De vlucht is vertraagd, we vliegen pas 40 min later weg vanuit Bangkok. Dacht van hopelijk haal ik wel de vlucht naar Brisbane, daarna los gelaten en laten komen zoals het komt! Meer kan je er toch niet aan doen!
19-12: Ik schrijf dit tijdens de vlucht naar Brisbane...

Vlucht naar Taipei had vertraging van 40 min.
Heb wat gedoezeld...Ik zat naast een Taiwanees... Hij was voor business naar Bangkok geweest.
Zijn wat stugge mensen echter is dit nu een spiegel?
Ik heb zelf ook niks gezegd... Op het einde van de vlucht vroeg hij ernaar...
Tijdens de vlucht wat traantjes laten lopen... Wederom realiseer hoe rijk en vrij ik ben... Ik heb niks te klagen!
Ik dacht terug aan moeders, die het mij zo gunt om deze reis te maken...
En weer zijn er tranen, ze mogen er zijn... Tranen van blijdschap, vreugde, liefde, warmte!!!
Dit is het leven lieve Ed en lieve mensen....Mijn buik krimpt in een wauw... Wat mooi!
Helaas kunnen jullie alleen maar lezen en het niet zien.... Maar wie weet voelen jullie wel met me mee...
Nummertje van de bee gees erbij, How deep is you're love...
De tranen zijn verdwenen en een big smile is hiervoor terug gekomen!!
Balance, groei! WoW!!
Wat een heerlijk gevoel, wat stroomt het in mijn body!
En dat allemaal in de nacht van 19 op 20 december 2014! En een dikke 10.000 km vanaf het thuis front....
Maar goed, aangekomen in Taipei - Taiwan... 20 min de tijd om van terminal 1 naar 2 te komen before boarding... Was rustig op de luchthaven... De Taiwanees liet me voor gaan... Nice! De luchthaven ziet er mooi en schoon uit, om van de ene naar de andere terminal te komen ga je met zon zweeftrein of was het nu een monorail? I don't know, never mind maid!
Was even doorlopen, echter nog ruim op tijd. Er was free wifi zonder dat je je gegevens diende achter te laten, mooie en goede service... Zo kon ik nog even appn en facebooken, moest natuurlijk wel effe laten zien dat ik in Taipei ben geweest als was het maar voor een klein uurtje....
De vlucht naar brisbane vertrok ook later... Er was wat veel vliegverkeer...
Mooie van China Airlines is dat de faciliteiten goed zijn, zoals ook het online inchecken via een app, je stoel kun je diverse malen wijzigen... Zit nu op rij 55 op stoel A-B-C... Mijn wijziging is mij ten goede gekomen!
Ik mag mezelf zeker gelukkig prijzen!
Net even hapje gegeten en zo tukkie doen!
Mooi ook om jullie reacties te lezen, het ontroert me, doet me goed!
Soms denk ik nog van kan ik dit wel opschrijven...? En nu denk ik: what the fuck maid! Let it come and let it go!
Ik heb vandaag en gisteren de 10 tips voor het ontwikkelen van jouw talent en stap uit he comfort zone van ICM gelezen...
Zijn 95 pagina's,makkelijk leesbaar en een aanrader!
Ik heb deze digitaal.... Ask for it...
Bedtijd!!!
Tot latersz
Overigens heb ik een nieuwe methode gevonden om mijn verhalen te schrijven zonder missende spaties... Sorry Maris, je opmerking was weer briljant!
Xx
Nog 2,5 uur te gaan, de zon is fel, de luiken van de ramen zijn dicht, ze voelen warm aan. Ik heb wat kunnen slapen op mijn comfortabele stoelen...
Ik heb zitten luisteren naar Dick de Ruiter - thuiskomen in jezelf, meditatie en ontspanning. Slaat kompleet aan in de fase waarin ik mij nu bevindt.
Inmiddels geland op brisbane. Het eerste wat op valt is dat de mensen aardig en vriendelijk zijn! Verder is het allemaal ruim opgezet.
Nu wachten op mijn backpack....
Het is inmiddels11:30 uur, tijdverschil is +9 uur...

Reacties

Reacties

Ayse

Super om je op deze manier te volgen Ed en heel mooi hoe je eea verwoord! Have fun and enjoy xxx

Rien en Simon

Mooi avontuur Ed!Een goede reis en het jezelf zo tegen komen! Heerlijk om je verslagen te lezen.

Sas

Lekkertje ben je! Heerlijk om te lezen. Enjoy maid ;)
Dikke kus xxx

brenda

lieverd wat een feestje om jou verhalen te lezen...en vooral de momenten waarin je verteld hoe je je voelt....herkenbaar en leuk te lezen dat het zoveel met je doet....en je dat ook realiseerd hoe vet het is dat je dit mag doen.
geniet lekker samen met samantha en ik kijk uit naar de rest van je komende verhalen.

have fun
dikke ????

brenda

daar moest staan dikke kus maar er verschijnen allemaal vraagtekentjes.....haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!