Traveling through Oman

Aankomst in Brisbane

De vlucht verloopt volgens schema.

Luchthaven is westers en ruim. Vriendelijke en behulpzame mensen.
Na de immigratie, eerst maar es effe lekker kakken op de pot, daarna zal mijn backpack er ook wel zijn...
Echter Het duurt lang voordat die aankomt, ik besluit om op een bagage karretje daar te gaan zitten en een spelletje sudoku te gaan spelen. Na 10 min komt er een medewerkster van de AirPort naar me toe and she ask: is everything oright? Are you maybe I'll? Thank you for asking but everything is Oke, I am just waiting on my back, oh she said: maybe is it still at the airport before. Let's check it out on that desk... En ja hoor mijn backpack is nog in Taipei... Fuck it i tought! Paar papieren invullen en doorgeven waar ik verblijf en dan wordt het bezorgd....
Ook deze situatie kan ik niet veranderen... Dus ga ik weer verder!
Stress? No! Dit is wen onderdeel van mijn avontuur, enne backpack is best zwaar dus komt me wel goed uit!
Het hoofdzakelijke heb ik bij me... Ach en die onderbroek of je die nu 5 dagen aan hebt of 6, dat maakt toch ook niet meer uit?!
Koop wel wat ik nodig heb!
Opzoek naar wifi voor contact met Sam! Lukte niet met de wifi, dus ask for Some help! Not once or twice still tot dat het gelukt is!
Yes gelukt! Nog een half uur en dan zouden wij elkaar weer zien, na 2,5 maanden! Kaartje gekocht voor de train. Effe wachten en yes there i am going to brisbane roman street... There was also wifi on the train, but not for long... En ik dacht nog kijk om je heen, zie wat er te zien valt! Het werd dus geregeld! No wifi!
En toen drong het tot mij door: i am in ozzie! 16.000 km from home!!! Alsof het niks is!!
Het trein ritje ging snel, 25 min.
Walking to the exit! Spannend, How does she looks like after 2,5 months?
Ik ging het bochtje om en zag Sam in de verte al staan... Na het poortje een dikke knuffel, omhelzing, heerlijk om elkaar weer te zien! En leek alsof we elkaar gisteren voor het laatst hadden gezien...
Talking and walking to woodduck backpackers, it was still walk about 10 minutes...
Warm met een zuchtje wind, in mijn spijkerbroek, t-shirts and shoes...
I am happy, this is also live!
In het hostel verblijven voornamelijk jongeren... Ik had bijna wel hun pa kunnen zijn... Echter het is allemaal wat je jezelf inbeeld in je koppie. Denk het en het wordt jou waarheid!
Mindset: i am also an backpacker!
En dat helpt idd!
Ik zeg maar niks over contact maken, it's all about me!
Wat is mij behoefte op dat moment?
Aarden, beseffen waar ik ben, samen zijn met Sam!
Check in gedaan in het hostel, its nice. Het doet me denken aan de tijd toen van de zomerkampen van de KNZB (zwembond). Er is herkenning.
De knop gaat weer om en de acceptatie is er! Mooie ontdekking voor mezelf dat ook ik dit weer kan!
We gaan aan de wandel, we lusten wel een bak koffie en halen dit in de supermarkt... $1 aus. Echte genaken bonen koffie en smaakt heerlijk, ik had al sinds mijn vertrek geen koffie gedronken....
We kwamen Simon tegen, een Nederlandse back packer bij de koffiemachine en raakte in gesprek... Over het reizen, had een auto te koop... Een stationwagen voor 1900 euro... Wij denken erover na... We duiken de stad in, op zoek naar korte broeken en hempies, het is namelijk veelste warm voor een lange broek en een t shirt!
Geslaagd, 2 om 2, meteen 1 setje aangetrokken... Met slippers wacht ik nog even, heb al 2 paar en morgen komt de backpack vast wel aan...
We wandelen door naar South Bank, is een park met zwembad.. Veel mensen vertoeven hier, diverse bbqs staan er en er heerst een gezellige drukte. Het park is voorzien van free wifi... Handig voor de backpackers zoals ons.... S avonds zijn we naar West Bank gelopen en kwamen bij een soort plein waarbij er allerlei kraampjes waren, bij een daarvan hebben we gegeten.
Terug gelopen naar het hostel, naar bed en was binnen de kortste keren vertrokken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!