Traveling through Oman

Brisbane

Uitgeslapen tot half 12, heerlijk, ik had het nodig!

Sam was nergens te bekennen, ze vertelde me gisteravond dat ze ws ging hardlopen en yoga doen...
Na het douchen heb ik een sandwich en een banaan gehaald, nog even zoekende hoe ik en wat ik wilde voor het ontbijt.
Sam was inmiddels weer in het hostel. Er waren 2 guys uit de dorm vertrokken en ik ben gaan verkassen naar een plekje beneden van het stapelbed en bij het raam....
Mijn backpack zou gebracht worden rond14:00 uuren heb daar op gewacht in het zonnetje voor het hostel, was er heerlijk, ben zelfs al een beetje verkleurd! Echterom 15:00 uurwas deze er nog niet dus maar even een belletje gepleegd naar de luchthaven, hij was wel aangekomen op de luchthaven, maar kon nog wel even duren voordat deze er was.... In the afternoon... She said....!
Boodschappen gehaald, avondeten deden we in het hostel. Het is leuk om je fantasie aan het werk te zetten voor wat je gaat koken..
We waren nog even lang gegaan bij wicked travel om te kijken voor een camper... En de mogelijkheden hier ook voor... Justin adviseerde ons echter het was zondag en hij kon niet heel veel voor ons betekenen omdat de camperverhuur bedrijven dicht waren... Advies kommorgen ochtendom 9:00 uurterug...
Tijdens de wandeling met elkaar gesproken welke mogelijkheden wij zagen...
1. Camper voor 16 dagen starten in brisbane en inleveren in Melbourne...
Paar dagen surfen in .... En daarna door
2. Surfkamp voor 1 week incl. Eten en verblijf
3. Vliegen naar Perth en daar een camper huren....
4. Met de grayhound naar Sydney/Melbourne en onderweg in hostels slapen...
Vol enthousiastme en overdenkend, budget enz, terug naar het hostel. Eten koken, het werd gewokte groente met geroosterde bataat....
Buiten opgegeten, smaakte goed!
Het was tegen achten, no backpack!!!
Fuckers, paar callings gedaan en uit eindelijk gebeld met CI Nederland... Die vertelde dat het door een koerier zou worden bezorgd, het kon nog, al d8 ik wel het iszondag avond...
Stiekum werd ik toch wel een beetje narrelig, van wat denken ze wel?!
Overigens wilde ik ook mijn medicatie beschikbaar hebben.... Stomme jeuk ook!
Slecht geslapen, iedere keer wakker en tegen5:30 amin slaap gevallen, buiten is het al licht!

Reacties

Reacties

Miran

Hey Eddy!

Klinkt goed allemaal, buiten je bagage-blamage om;)
Klote jeuk, het bloeit bij mij ook nog steeds....nog steeds geen oorzaak of juiste medicatie kunnen vinden. Blijft bizar, maar we zijn niet de enigste. Zit toch iets raars in de lucht denk ik...anyways jij zit nu in de frisse schone lucht van Australië, hoe cool is dat. Wie weet gaat het daar weg.
Spannende plannen allemaal, ben heel benieuwd.
Geniet als een malle daar en dikke kuzz voor Sam.
xxx

Brenda

Ben benieuwd welke keuze jullie gaan maken klinkt allemaal te gek.
Ik hoop dat je bagage inmiddels is gearriveerd want dat is toch best vervelend helemaal als er medicatie inzit
maar goed...geen stress haha

have fun mop
????

dennis vrijer

Hey Ed!
wat een geweldige verhalen tot nu toe. Ik heb diep respect voor je dat je dit durft te ondernemen. Alleen al bij het lezen van je verhalen breekt het zweet me uit... (ligt aan mij, weet ik).
Ik hoop dat je zo lekker kan blijven doorgaan en vooral deze spirit vast houd.
Ik zal je verhalen dagelijks met veel interesse lezen.
veel plezier.
gr. Dennis

Benno

Even onthand Ed zonder je spullen. Maar er zijn ergere dingen in het leven. Je tassie komt wel weer terecht. Gaaf hoor om zo de reis van je leven te maken. Ik blijf je volgen. Heel veel plezier en laat het allemaal maar even goed op je inwerken. Oh ja, zag je m nog linksom door de pot spoelen, geinig hè. Draaikolk linksom.

Rien en Simon

Hola Ed,
Wij wensen jou heel fijne Kerstdagen in de warmte. Wij hopen dar je warmte zult ervaren van mensen om je heen.
Lieve groeten, Rien en Simon.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!