Traveling through Oman

Happy moments emotions

Vandaag is het 4 weken geleden om mijn avontuur buiten Nederland te vervolgen. Nick en Sem, mam, familie, vrienden, collega's achterlatend... Het is hier erg fijn, mooi, relaxed...

Gisteren en vandaag zijn de emotionele momenten gekomen... Tranen komen uit het niets... Het stroomt... Ik voel me vrij, happy, rijk...

Zo moeilijk ik vaak kan zijn, moeilijk vindt om keuzes te maken, zit ik wel aan de andere kant van de globe! Het is eigenlijk niet onder te brengen in woorden...

Ik kan alleen maar zeggen kom uit de comfortzone, kijk waar je blij van wordt, kijk naar jouw behoeftes, kijk vervolgens naar de mogelijkheden en maak ze tot de werkelijkheid!

Life is good guys!

A warm Hug from me from aussie!

Reacties

Reacties

Mirjam

Mooi!!!!!!
Xxx

Maris

Wat goed!! Dank je wel!!

Barbra

Vier weken al weer. Wat gaat de tijd snel. Wat heb je al veel moois meegemaakt. Geniet er lekker van!
Warm Hug van een kaaskop uit een zeer herfstig Nederland ;-)

Joyce Dekker

Lieverd! Wat goed van je! En.... het leven begint bij het einde van je comfort zone!

Arthur sloots

Hey Ed, ben trots op je , goed dat je gegaan bent, Gr uit regenachtig en stormachtig Apeldoorn.

Ayse

???? super Ed en mooi omschreven geniet van alles xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!