Traveling through Oman

Richting Perth 1

In augusta is niet veel te beleven, er staat veel wind, onze mobiele woning brengt ons naar margaret river. Onderweg wordt wiki Camps geraadpleegd, 6 km voor het dorp is een soort boerencamping, goede recenties. Daar gaan we naar toe, eerst door het national park wat er ook al Amazing uitziet. Aan het einde komen we op een open vlakte waar ze iets met miningmateris doen, daar voorbij ligt de camping. Heel erg gemoedelijk allemaal, we worden ontvangen door een lieftallige dame en haar man, Kevin, begeleidt ons op zijn brommer naar een mooi plekje uit de wind, vlakbij de campingkitchen en sanitaire voorzieningen. Het voelt goed hier, heerlijk onder de mensen. Er verblijven gepensioneerde, werknemers, backpackers, gezinnen en anderen hierzo.
Als ik Kevin op zijn brommer zie rijden, hoed en zonnebril op doet dat me denken aan mijn opa, (zie mijn opa al gaan op de brommert) hij had vroeger ook een camping met oma. Later hebben een 4 tal kinderen van opa en oma de camping overgenomen.
Grappig wel toen ik het met Sam hier over had, wist ze niet dat mijn pa en ma ook een camping hadden gehad... Ondanks dat we al een tijd met elkaar bevriend zijn!!
Na het douchen kwam ik in contact met Jesse, de eerste Nederlandse! Ze was samen met een vriendin aan het reizen. Fijn om weer je ervaringen te kunnen delen met andere Nederlanders. Dat je elkaar tips kan geven!
Er wordt laat gegeten,9:30 pm... This is not eerder happend. But still oke.
After sleeping, relaxed. Laat vertrokken. Koetelde koet! Genieten van alles wat we tegen kwamen.
Onderweg een winery bezocht, zag er allemaal mooi en top uit. Wijn geproefd. Richting bussleton gereden, daar opzoek naar een camping, alles vol en christelijk en nog van een andere kerk of zo...
We hebben het strand opgezocht en daar ieder even zijn ding gedaan, de ruimte even gepakt en ik heb in zee mijn vorige reis ervaring geschreven.... In zee ivm de vliegen, die waren daar nl niet...!
Sam had paar campings afgebeld, schrikken van de prijzen... In Bunbury er 1 gevonden voor 28 dollar... Lets Go to Bunbury!
Daar aangekomen, boel dicht... Echter er was een zg nachtbel... Yes. De plek was er nog steeds maar omdat we later waren dan half 6 kwam er 10 dollar bovenop... Zij proberen, wij ook proberen...
We vertelde dat er een road accident was en dat we daarom er nu pas zijn... Werd geaccepteerd! Das snel verdienen... Verder beetje slijmen... Hoort er allemaal bij moet je maar denken!
We hadden mooi plekkie, eten gekookt, gesprek gevoerd met switsers stel... De beste man had ook in Noordwijk gewerkt..
De volgende dag voor tienen de camping af... bunbury door, Nice place! Naar het strand gereden, wat een heerlijke plek! Stonden ook andere backpackers die er al een paar nachten stonden... Yes Lets don it, wij kunnen dat nl ook!
Koffie gedronken in de stad en wat geshopt... Volgende morgen had Sam dolfijnen gezien... Ik was wat lui en nuchter... En te laat en dus niet gezien... Komt wel
Ik neem een besluit, de camper moet vrijdag ingeleverd worden en ik voel dat het tijd wordt om de voorbereidingen te treffen voor de volgende fase: alleen verder op avontuur... Ik zoek naar een ticket voor Perth -> Melbourne op zondag 18 jan.... Ik wil kiezen voor het makkelijke, Qantas, maar wel wat duurder...
Andere maatschappijen zijn goedkoper echter bagage vaak apart betalen... Neef Yuri wordt gecontact, stuurt info en Zegt kom op neef wffe zoeken en schrijven... Ik ben gekieteld en ga aan de bak, ja hoor niet veel later is het ticket geboekt! 30 dollar goedkoper en alles zelf gedaan... Proud!
Bovendien gaf het mij rust omdat ik verder wil...
Later naar de farmermarket geweest, mooie tent allerlei groente en fruit en andere etenswaren. Ook veel proeverijen... Ontbijt hadden we niet meer nodig...
S middags weer koffie in de stad en daar hadden we ook free wifi... Handig om je als backpackers te verdiepen in de mogelijkheden...
Daar vanuit kun je weer keuzes maken... Het kost wat tijd echter die hebben we en nemen we ook!
Ik ben toch wel een redelijk open book dus het onderstaande deel ik ook met jullie of je nu wilt of niet...
Ik krijg leuke reacties en zie mezelf ook wel als voorbeeld, ijsbreker, deuren opener...
Ik zit zelf ook wat te chatten op tinder en grindr... Is een jongen die wel wil afspreken... Ik vind het wel spannend en hou ook wel van spanning... We hebben een date... Ik tig x naar de plee, afgesproken in het hotel waar hij verblijft... Eerst dacht ik laten we maar ergens buiten doen, maar ook ik heb mijn behoeftes....
Het hotel is 1 km verder op, Sam wenst me veel plezier, sleutels van de campervan bij haar laten...
Muziekje op en gaan, kamer 203... Met de lift naar boven, toen kreeg ik het even benauwd... Wat stond me te wachten?
Aangebeld en de jongen deed open en heette me welkom.
Stelde zich voor, Michael heette hij, is een Amerikaan.. Is arts en helpt leerlingen hier met hun opleiding... Rustig en relaxed persoon.
Biertje erbij en raakte aan de praat. Mijn spanning was snel wel door de relaxedheid van hem.
Ik verontschuldigde me voor mijn gebrekkige Engels echter hij zei dat ik prima Engels sprak... En mij kon volgen.
Wilde Sam niet te lang alleen laten dus op naar huis, benieuwd wat zij er van zou vinden, mooie in onze vriendschap is dat er lang niet altijd wat wordt gevonden... Just enjoy!
Volgende dag dolfijnen gezien, heb in het water gestaan met zon 30cm van mij af... Cool
Later gewandeld door bunbury, mooie huizen staan er
S avonds gegeten en kennis gemaakt met Erica en scott, zij wonen hier nu 3 jaar... Good place to be.
inmiddels zijn er emotionele momenten gekomen de afgelopen dagen, momenten met tranen, besef hoe vrij, happy en rijk ik ben!
Zie de andere post!
De volgende dag vertrekken we naar mandurah, stranden moeten er mooi zijn echter we kennen de mooie stranden uit het noorden al... Deze hier zijn oke....
Wordt vervolgd girls and guys.
XX

Reacties

Reacties

Marina

Haha, Mooi te lezen dat het Koetelde koet gaat.
Enjoy!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!