Traveling through Oman

Bijna in Perth...

Mandurah is een mooie plaats en wordt al meer toeristisch.

Er wordt gesmacht naar koffie, ons rijdende huis aan de kant en hoppa aan de walk op zoek naar een leuke koffie tent. In het park schieten we een paar mooie foto's, ieder opneem bankje, zonneschijn bij het water...
De cappuccino smaakt heerlijk, vreemde is wel dat de koffie tenten sluitenom 16:00 uur... Alles begint in aussie vroeg,5:00 amis het licht, uurtje later gaat er al het eea open..
Het wordt al wat donker en er wordt gekookt, eerst wilden we de groente op de bbq bakken echter beetje bah was de plaat, toen op het kookpitje.
Aan de waterkant de groene curry gegeten, was een mooie combi.
Het werd tijd om een slaapplek op te gaan zoeken... Ik word er steeds makkelijker in, maak me er niet meer druk om want het komt zoals het komt.... Via de wiki camp is er een plek aangegeven waar je free kan camperen... Was dus niks, de plek stond vol in het licht... Sam had tijdens het douchen al een plek gezien bij een overheidsgebouw....
Dus op daar naar toe! Prima plek en eerlijk gezegd geeft het ook wel een kick om zo'n 28 dollar uitte sparen...
Trouwens het douchen wordt ook steeds makkelijker! Het is een openbare plek en huppa alles uit en soppen maar! In de sauna ga je ook bloot dus waarom hier niet?
De nacht verloopt minder soepel, ik kan slecht in slaap komen, zit in me hoofd....
Regelmatig dan maar weer de foon pakken en Facebooken...
Ik zit er over na te denken om mijn reis alvast verder uitte zetten... Maar doen het uiteindelijk toch niet... Val toch in slaap...
Vanuit mandurah zijn we doorgereden langs de kust naar rockingham. Hier is het pinguïn island, kost een paar centen, onze nuchterheid zegt dat we het zonde vinden om daar onze centen aan uit te geven. We bekijken de mogelijkheden. We gaan door naar frementle.
Echter voordat we gaan vindt er een gesprek plaats tussen ons. Niet zomaar een gesprek maar een verdieping in onze vriendschap!
We zitten alzon 22dagen op elkaars lip en er ontstaan wat irritaties... Missen de vrijheid... Spreken zaken niet uit naar elkaar.... Wat diverse reden heeft... Er is afstand ontstaan...
Ook het besef dat we beiden different zijn enzo....
Het raakt ons beiden, ons gevoel en hart spreekt... We pakken elkaar vast en geven elkaar een dikke knuffel
Door het gesprek hebben we weer connectie gemaakt en is de verbinding er weer met een verdieping!
Erg mooi dat ik dat samen met Sam mag hebben cq mee maken! Proud at our friendship.
Ik zag dat ik 16 jan mijn laatste post had gedaan, het is inmiddels al eind januari dus post ik dit en maak ik een op naar Perth 3 aan...
Loop inmiddels wel 2 weken achter enne heb australie al verlaten... Oeps... Waar koop ik tijd euh nee ik heb tijd....
Wordt vervolgd lees vriendjes!

Reacties

Reacties

Harald

Hé Ed,

Het gaat om jouw reis, jouw beleving en wat jij ervan oppikt. Het is geen verplichting om te schrijven zodat je ons op de hoogte kunt houden. Da's mooi meegenomen voor ons maar neem vooral de tijd voor jezelf. En zo te lezen doe je dat prima. Je schrijft heerlijk 'op z'n Ed's', ik hoor het je allemaal zo vertellen. Mooi man. Echt. Je bent een stoere kerel. Benieuwd waar je nu uit hangt. Ik lag een beetje achter met het doorlezen van jouw verhalen, dus vandaag maar eens even alles doorgenomen. Ik krijg enorme heimwee naar de plekken die jij (jullie) hebt bezocht en wij ook in het verleden. Tijd om nog eens naar Oz te gaan, vind ik….

Hou je haaks!

Harald

Maris

Ben weer aan het werk Ed, dus maak je niet druk als je weinig schrijft! ;-P Wel blij weer van je te horen. Da's een goed teken. Je slaat de spijker op zn kop met je inzichten. Rijk leven! Veel liefs

Dolf

Ha die Ed,
Alweer even geleden dat ik je verhalen heb gelezen, maar ik ben weer bij hoor.
Gewoon alledaagse dingen, ook wel diepere overwegingen en wat aussi taalgebruik. Allemaal leuk om te lezen.
Hier is weinig te melden, behalve misschien dat we als BEX nu eindelijk bij elkaar in 1 gang komen, locatie Dudokhuis, as donderdag 12 februari al.
Spannend om alleen verder te reizen, maar je zult zien dat het best te doen is. Enje maakt weer op andere manier contact met mensen.
Blijf genieten man! Groet Dolf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!