Traveling through Oman

De avond voor vertrek naar Oman

De weekendtas is gepakt, dacht valt wel mee wat er in zit echter na het 2 minuten durende loopje naar het station denk ik toch zit er niet iets teveel in????

Met gemengde gevoelens ga ik nu van huis weg. Mijn kids, fam. En vriendinnetjes en vriendjes en lief vriendje daar achterlatend... In dat Nasty weer, nat en koud waar wij de komende 14 dagen geen last van zullen hebben!!!

Smilend door het leven, genietend van alle mooie dingen om me heen. Het leven lijkt alleen maar leuker te worden naar mate je ouder wordt, alle mooie inzichten en ervaringen die je dagelijks krijgt en mag mee maken, maakt het leven allemaal bijzonder!

Ongeveer 8 weken geleden is er een prachtige, mooie, lieve man op mijn pad terecht gekomen... Het voelt erg goed, zelfs nu dat ik er even 2 weken tussen uit piep, omdat ik weet dat het goed is en dat er vertrouwen is! En dat begint allemaal vanuit je eigen ik!!

Ik voel me rijk en ook wel bevoorrecht, happy! ??

Nu op weg naar Gerard, vriend van me met wie ik samen door Oman ga reizen.

Ik ben zijn privé chauffeur zeg maar, hij heeft geen rijbewijs... Ik zal het hem wel leren in de zandbak aldaar....

Morgenochtend gaan we om 11:40 uur de lucht in, via Abu Dhabi naar Oman waar we om 22:25 uur zullen landen op de luchthaven van Muscat. Vluchtnummer KL0449.

Ik heb er zin in, weer eens heel wat anders.

Wordt vervolgd...

Voor jullie allemaal een fijne Koningsdag.

Grtz, Ed

Reacties

Reacties

Miep en Niek

Heel veel plezier en we blijven je weer volgen !!!

Ayse

Heel veel plezier Ed! Geniet er lekker van ;)

Nelie

We volgen je weer,,,,,heel veel reis plezier,,,wij genieten mee,door je verhalen,,,,

Dennis

Heel veel plezier edje ! Heerlijk genieten! Vooral van alle dingen en mensen die je ziet en tegenkomt! Goeie vlucht toegewenst !! Groetjes Dennis

Emiel

Veel plezier Ed en goede vlucht

Simon

Fijne trip toegewenst, en gefeliciteerd met je partner. Jouw verhalen lezen is/wordt weer feest.

Marlene

Goede reis! Geniet ze!

brenda

Een hele goede reis en ga lekker genieten...ik volg je verhalen weer met plezier.
Liefs en dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!