Traveling through Oman

De avond voor vertrek!

Lieve mensen,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve, mooie en warme berichtjes die ik van jullie heb mogen ontvangen de afgelopen avond, middag, het weekend en de tijd daarvoor!

Ik begin me steeds meer te realiseren hoe rijk mijn leven is! Ik ben dankbaar dat ik dit avondtuur mag en kan maken! Niet iedereen heeft deze mogelijkheid dat realiseer ik me steeds meer!

Ik ben dankbaar voor de mensen die dit o.a. mogelijk maken, zoals mijn kids Nick en Sem, Connie, mijn moeder, mijn maatje Sam, mijn familie, vrienden en niet te vergeten mijn werkgever.

Ik sta nu aan de voor avond van mijn vertrek, de backpack is bepakt met van alles en nog wat... daarbij nog een rugzak als handbagage. Ik schrok er toch wel even van wat ik in beide allemaal heb gestopt... maar het zit erin en is prima zo en er is zelfs nog ruimte over... verder is alles te koop zeg maar dus no worries! Was vroeger wel anders toen moest alles mee!

Dit avondtuur is een soort vakantie maar dan toch anders... geen 10 dagen Frankrijk of Gran Canaria... maar langer, veel langer....!

Morgen word ik weggebracht door mijn Ma en goede vriend Martijn, toch best wel fijn dat ze dit voor mij willen doen....

Daarna zal ik het verder alleen moeten doen... dat komt goed, de meeste kennen mij wel, een praatje, opmerking en soms ook (ongevraagde) feedback is zo gemaakt / gedaan!

Om 13:20 uur verlaat ik Nederland en vertrek vlieg ik met China Airlines CI0066 naar Thailand waar ik woensdag morgen om 6:45 uur zal landen... het verdere verloop zal ik jullie vertellen als ik in Bangkok zit en even een moment heb om te bloggen! (tijdverschil = + 6 uur)

Bye Bye

xx

Reacties

Reacties

Sam

Lieve mop, een hele goede vlucht straks! Geniet van dit mooie avontuur en het onbekende. Ik zie je heeeeeeeel heel snel :) Luv you dikke kus van mij

Maris

Ed... Aaaaaaaaah!! Wat goed!! We zijn allemaal bij je hoor! En als je dat niet wilt, dan zijn we er niet haha. Ik wens je 'de tijd':) Dikke kus! En een goede reis.

Rien en Simon

Hoi Ed,
Doe voorzichtig, geniet en we zijn heel erg benieuwd naar het vervolg!
Lieve groeten, Rien en Simon.

Mirjam nijssen

Ga je zeker volgen!!!! Dikke kus Mirjam!!!

Dennis

super spannend ! En super gaaf! Heerlijk genieten Ed ! Ik ga je blog volgen ! Groetjes Dennis

Sandra Barsingerhorn

Hey Ed,

Geniet van deze fantastische reis en van alles wat er op je pad komt. Ik ben benieuwd naar je verhalen en ik blijf je volgen !

Liefs Sandra

Dolf

Ha die Ed nu gaat het eindelijk gebeuren. Je gaat nu 3 maanden rondlummelen (ha ha) maar wel op de leukst denkbare manier. En Bangkok is echt een geweldige startplaats! Ik blijf je volgen man.

Connie

Ajo Ed,

Onwijs gaaf, ontzettend veel bewondering en respect voor je! !
Veel plezier en geniet!!

Dikke kus Connie.

Jane

Hi Ed,
Je bent nu onderweg, het grote avontuur is begonnen!
Geniet van alles! Ben benieuwd naar je verhalen!
Have Fun! Liefs Jane xx

Ed

Hallo allemaal,

7 jaar verder in tijd.... let's read my own stories!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!